donderdag 11 januari 2018

Kerstkaart week 2

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe week van 52 WTC..
Dit is week 2, vorige week hadden we nog een lopende challenge van December. 
Dus vandaag is het tijd om daar de winnaars van bekend te maken. 

We gaan eerst naar de top 3! , er waren heel veel leuke inzendingen, 
bedankt iedereen voor het mee doen..
Het team is tot een top 3! gekomen... 


Gefeliciteerd als je in de top 3! staat, Eri jij mag contact met me opnemen, om de volgende maand gastdesigner te zijn. 

En dan nu nog de random winnaar.
De winnaar is nummer vijf, en dat is Karin. 
Klik op de afbeelding om naar het blog van Karin te gaan. 

Ook Karin van harte gefeliciteerd, jij mag ook contact met me opnemen. 
Het email adres vindt je in de contactpagina. 

De winnaarsbadge en de top 3 badge mag je meenemen naar je blog, als je dat leuk vindt. 
Deze vindt je in de sidebar. 

Dan nu over naar de wekelijkse kaartjes. 




Mijn bijdrage deze week om jullie weer aan de kerstknutsel te krijgen... Wil je meer weten ? Klik dan door naar mijn blog Martina.


Ik maakte op het einde van het jaar nog een paar kleine kaartjes, 
allemaal met hetzelfde papier, alleen net even anders. 
Klik hier! om naar mijn blog te gaan. Groetjes, Ingrid. 

Bedankt weer voor jullie bezoekjes, reacties en deelname. 
Team 52 WTC


6 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat leuk dankjewel voor de top 3 notering helemaal blij mee! En ook Eri en Hetty gefeliciteerd en Karin jij gefeliciteerd met je prijs!
mijn kaartje staat er wwer bij voor deze week.
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Winnaars gefeliciteerd met jullie top plekjes, ik heb mijn kaart ook weer gelinkt,
groetjes,
Ans

karin zei

Plaats ik mijn kaartje en zie dat ik heb gewonnen bij de Challenge ! Leuk dames, alvast bedankt.
En ik zie ook weer mooie kaartjes om inspiratie op te doen.
Ook nu weer een kaartje neergezet.
groetjes,
Karin.

Angelique zei

Gefeliciteerd dames met jullie top plekjes en Karin gefeliciteerd met je winnende kaart. Dank jullie wel dames voor de mooie voorbeeldkaartjes. Ik ben nu pas met de ijsbeer aan de slag gegaan.
lieve groetjes Angelique

Cards made by Patricia zei

Gefeliciteerd dames van de top 3 en Karin gefeliciteerd met je winnende kaart. Stuk voor stuk hele leuke kaarten. Ook de inspiratiekaarten van deze week zijn ook weer mooi. Geen kaartje van mij deze wee,wellicht volgende week weer.

Groetjes,
Patricia

lenywim35 zei

Raar, dat mijn kaart van deze week er niet staat. Vond al dat ik zo weinig reacties had. Maar blogger doet raar. Duurt zeker 3 minuten voor mijn reactie bij een ander door gaat, of helemaal niet. Hoorde datook van anderen.?? grts leny