donderdag 17 december 2015

Week 51

 Hallo allemaal!
Nog 1 week en dan is het kerstmis! Dit vind ik altijd de gezelligste tijd van het jaar. De kerstboom op, kaarsjes aan. Heel veel mensen vieren kerst met familie, ook een van mijn favoriete dingen.
Dit is helaas de laatste bijdrage die ik ga leveren. Ik heb namelijk besloten om me meer op scrapbooking en project life te richten. Jullie zullen misschien nog zo nu en dan wel een kaartje van me zin, maar dat wordt niet het hoofdthema van mijn blog. Ik vond het erg leuk om een jaar lang mee te mogen doen met dit gezellige blog. Ik wens jullie een fijne kerst en een creatief en gelukkig nieuwjaar!
Liefs, Janine


Ook ik heb een bijdrage voor jullie. Mijn kaartje is bijna helemaal wit. Op de hertjes na.
Gisteren op de kerstmarkt vaak bewonderd maar niemand die hem mee nam.
Dus nu mag ik iemand er blij mee maken. 
Doen jullie ook gezellig mee vandaag?
Groetjes, Monique





13 opmerkingen:

Gina zei

Wauw ben ik de eerste deze week ? Goeiemorgen iedereen! Groetjes, Gina

karin zei

Schattige kaartjes dames ! Ik heb ook weer mijn bijdrage erbij gezet.
groetjes,
Karin

Freubelmina zei

Succes met alles Janine en bedankt voor je mooie kaarten!
Deze en ook die van Monique is erg mooi!
De mijne staat ook weer gelinkt,ik hoop op veel bezoekjes op m'n blogje.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeeldkaartjes dames, 2 toppertjes !!
xx Wilma

Rimmie zei

Mooie bijdrage's weer dames!

Groetjes

Rimmie

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeeldkaartjes dames, 2 toppertjes !!
xx Wilma

Trijntje zei

Mooie voorbeelden. Heel leuk zowel vogeltjes als hertjes allebeide toppertjes. IK ben er ook weer bij deze week Groeten Trijntje

Epie zei

Prachtige voorbeeldkaartjes dames DT !!
Fijn weekend en maak er iets moois van ..
Mijn kerstkaart van deze week staat er weer !!
Liefs van Epie xx

Ans Gilbert zei

Prachtige kaarten zijn er weer gemaakt,
mijn kerstkaart(en) voor deze week, staan er weer bij,
groetjes,
Ans

Sarah zei

Ik wou mijn kaart vanmorgend vroeg al linken maar toen ging het nog niet .
Nu pas weer tijd gevonden en ben ik al nr 31 . Wat veel al .
Liefs Sarah

Wies zei

Mooie voorbeeldkaarten Janine en Monique.
Mijn kaart van deze week staat er weer bij.
Groetjes, Wies

Nancy Soetaert zei

Heel mooie voorbeeldkaartjes!
groetjes
Nancy

philipkotler11 zei

have read many blogs in the net but have never come across such a well written blog. Good work keep it up
All I Want For Christmas Is You