donderdag 24 december 2015

Week 52!!! Het is kerstmis!!


Morgen is het kerstmis!! 52 weken, 52 (of meer) kaarten zijn gemaakt en
als het goed is allemaal al verstuurd!! Het derde jaar van de '52 Weeks' is 
volbracht! Vandaag nog wat last-minute inspiratie voor jullie!

--------------------------------------------


Hallo lieve volgers morgen is het kerst en de kaarten zijn al de deur uit. Toch blijft het leuk om kerstkaarten te blijven maken.Ik wens iedereen fijne feestdagen en een spetterend nieuw jaar.
                                                          Groetjes Lil




Week 52!! Weer een jaar volbracht... Maar dit jaar heeft 53 weken,
We beginnen volgende week gewoon weer opnieuw..
Ook namens mij: Hele fijne feestdagen!! Maak er mooie dagen van!!
Kerst-groetjes, Yvonne

PS: Op mijn blog vind je nog een paar kaarten!


Ja de 52 weken zijn helemaal volbracht, ik heb nu op het einde heerlijk genoten van mijn stapeltje kerstkaarten... Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe, de volgende week starten we helemaal opnieuw, en dan meteen met een challenge....


Geniet de komende de dagen van elkaars gezelschap, 
Hele mooie dagen....Liefs Ingrid 



Het is de dag voor Kerstmis, de kaarten waren allemaal klaar en zijn in de afgelopen weken verzonden en hopelijk bij iedereen goed aangekomen. Het is fijn dat er geen stress was, want '52 weeks' is een (vriendelijke!) stok achter de deur om er elke week een te maken. Dat lukt zeker niet altijd, maar dat hoeft ook niet!

IK WENS ALLE VOLGERS EEN HEEL FIJN KERSTFEEST! MAAK ER GEZELLIGE DAGEN VAN SAMEN MET DEGENE DIE JE LIEF ZIJN!!
Lia


Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen!!!!
Groetjes Sylvia

------------------------------------------




Namens het hele team van het '52 Weeks' blog:
Hele fijne kerstdagen!!
Iedereen die meegedaan heeft dit jaar: heel erg bedankt
voor jullie deelname en we hopen dat jullie er volgend
jaar weer bij zijn!

Volgende week, op de laatste dag van het jaar, beginnen we weer opnieuw
en dat doen we met een challenge!

Merry Christmas!!!
DT '52 Weeks to Christmas'



19 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaartjes weer!
Voor iedereen een fijne kerst en een gezellig jaareinde!
nancy

Nancy Soetaert zei

PS is er geen link deze week?

Gina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gina zei

Goeiemorgen iedereen ! Ik wens jullie alvast een hele fijne Kerst ! Groetjes, Gina

Je@net zei

Fijne feestdagen gewenst en ook deze week staat mijn kaartje weer klaar op mijn blog.

Freubelmina zei

Dames van dit blog: heel hartelijk bedankt dat dit actieve blog bestaat en weer doorgaat aankomend jaar! Mede door jullie zat ik rijkelijk in m'n kerstkaarten,hoe luxe is het om te kiezen naar wie je welke stuurt! Mijn kerstkaartje van deze week staat weer klaar!
Voor iedereen hele fijne feestdagen en tot volgende week!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Hallo ik heb ook weer een kerstkaart gemaakt, zelfs 2! gezellig ik ga ook door . Fijne en gezellige kerstdagen voor iedereen. Groeten Trijntje

Crea Jackie zei

Iedereen een gezellige en fijne kerst gewenst. Mocht je tijd hebben dan staat er een nieuwe kerstkaart te pronken op mijn blog.

Groetjes, Crea Jackie

Irene zei

Ook ik doe weer mee en mede dankzij 52WTC heb ik er dit jaar maar liefst 56 gemaakt dus volgend jaar ben ik beslist weer van de partij!
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2016!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Goedemorgen,
ook ik doe vandaag weer mee, heb 66 kaarten gemaakt dit jaar en gelukkig géén kerst stress, fijne dagen..
groetjes,
Ans

karin zei

Van mij ook nog een kaartje en een nieuwtje.
Fijne Feestdagen !
Karin.

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeelden dames, en voor het hele team wil ik jullie een warme en knusse kerst toewensen. Mijn kaartje word vanavond nog door het mannetje gelinkt hoor!!
xx Wilma

Anoniem zei

Fijne feestdagen dames, creatieve groetjes Gaby

Wies zei

Bedankt voor jullie mooi voorbeeldkaarten! Jullie ook allemaal fijne feestdagen toegewenst.
Groetjes, Wies

Anita zei

Gisteren alweer een kerstkaart gemaakt dus het begin is er alweer.
Hele gezellige kerstdagen allemaal.

Gr. Anita

Suzan zei

Dames van het Blog bedankt voor al jullie mooie voorbeeldkaarten, en inderdaad dit jaar minder stress want ik heb het elke week volgehouden! We gaan ook in 2016 weer mee doen! Fijne feestdagen allemaal!
Groetjes Suzan

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten staan er weer. Ik hbe niet alle 52 weken mee gedaan. Maar toch wel aardig wat weekjes. @016 ga ik weer proberen om elke week mee te doen.
Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2016
Groetjes, Anja

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten staan er weer. Ik hbe niet alle 52 weken mee gedaan. Maar toch wel aardig wat weekjes. @016 ga ik weer proberen om elke week mee te doen.
Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2016
Groetjes, Anja

Cards made by Patricia zei

Mooie voorbeelden hebben jullie weer geplaatst. Fijne kerstdagen voor jullie allemaal. Het was leuk om zo af en toe mee te doen en daardoor was ik op tijd klaar om mijn kerstkaarten te versturen. En in 2016 ga ik weer proberen om zo af en toe mee te doen op donderdag.

Groetjes,
Patricia