donderdag 3 december 2015

Kerstkaart week 49 en uitslag nieuwe DT leden.



De afgelopen weken zijn we op zoek geweest naar nieuwe DT-leden, drie weken lang hebben mensen kunnen reageren. We hebben alles op een rijtje gezet, en ieder DT-lid heeft een top drie samen kunnen stellen. De nummer 1 heb ik drie punten gegeven, de nummer twee 2 punten enz. 
Daar kwam het volgende drietal uit naar voren: 

1. Rosina 17 punten
2.Rimmie 14 punten
3. Colien: 12 punten....

Gefeliciteerd dames, jullie krijgen per 1 januari 2016 en plekje in ons DT-team...Hartelijk Welkom bij 52 WTC....
Willen jullie even contact met me opnemen via de contacpagina....Dan kunnen we vast wat dingetjes afhandelen.....
Hartelijke groet, Ingrid en DT team.... 



Het aantal volgers van het blog 52 weeks to Christmas groeit nog elke week. Daarom wil ik alle nieuwe volgers welkom heten. Superleuk is dat we met zovelen elke week meedoen.
De uitdaging deze maand is om washitape te gebruiken. Vorige week keek ik in mijn doosje met tape en dacht ik had toch ook zwart en witte tape? Een paar dagen later kwam er een ander doosje tevoorschijn met allemaal zwart/witte rolletjes. Die heb ik voor deze kaart gebruikt. Een kerstboom , van een heel oude kaart ooit gekocht, om heen getekend en daarachter verschillende soorten tape. Een strkje en wat sterretjes en zo vind ik het goed. Doen jullie ook mee? Het kan nog t/m vandaag.
Veel knutselplezier deze week.
Groeten, Nelleke  http://farmerblo-nelleke.blogspot.com




H
Hier is mijn bijdrage voor week #49 met aan de rechterkant washi tape.
Voor meer info mag je gerust even een kijkje op m.n blogje nemen !!
Vriendelijke groetjes van Epie .http://cards-by-epie.blogspot.nl/

Jullie kunnen je kerstkaart van de challenge nog linken in de sidebar, en doe je niet mee met de challenge maar wil je gewoon je kerstkaart mee laten doen. Laat dan een reactie hierachter onder dit bericht, met de link daarin van je blog.... 


27 opmerkingen:

Margo zei

Ik doe deze week weer mee hoor ! De Washi-tape is (nog) niet gelukt, misschien deze namiddag nog. Dit zijn weeer erg mooie voorbeelden !
Groetjes
Margo

Margo zei

Gefeliciteerd Rosina Rimmi en Colien !

Gina zei

Mijn kaartje is ook weer gelinkt! Gefeliciteerd Rosina, Rimmie en Colien ! Groetjes, Gina

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de nieuwe DT dames,super! Ik ben benieuwd wat ze het nieuwe jaar gaan brengen?!
Mijn bijdrage is weer gelinkt.
Altijd fijn als het donderdag is want het betekend veel bezoekjes van lieve mensen die de moeite nemen om te reageren,super!
Freubelgroetjes, Wilma

Nancy Soetaert zei

Rosina, Rimmie en Colien, proficiat als nieuwe DT'ers voor 52 weeks...
Succes en vooral veel plezier!
Nancy

Anoniem zei

Gefeliciteerd nieuwe dames...:-), heel erg leuk voor jullie!!!
Ik doe ook weer mee in deze ronde en mijn kaartje is hier te zien:

http://dol-fijnecreaties.blogspot.nl/2015/12/week-49.html

Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Woooow wat een verrassing zie ik hier....gekozen in het DT team....ik heb lang getwijfeld om me daarvoor aan te melden...maar ik dacht vorige week ach waarom niet ....ik doe toch al van begin af mee...dus ik ga hier ook mijn best voor doen...Bedankt voor de stemmen DT... altijd leuk dat je kaartjes gewaardeerd worden...
Ook deze week een kaartje geplaatst met washitape...
groetjes Rosina

Rosina zei

Ooh sorry....ook Rimmie en Colien gefeliciteerd met jullie nieuwe uitdaging...

Je@net zei

Weer mooie voorbeeldkaarten, dames.
En natuurlijk ook mijn felicitaties voor Rosina, Rimmie en Colien!
Mijn kaartje voor deze week staat inmiddels op mijn blog:
http://jeanettiemessen.blogspot.nl/2015/12/merry-christmas-omelet-deluxe-de.html

Sarah zei

Wat een leuk drietal is er gekozen . Ik volg ze graag .
Ook jullie volg ik al een tijdje maar het is me nog nooit gelukt om mee te doen . Maar deze week staat er een kaartje op donderdag op mij blog. Hier is de link :
http://syriandertje.blogspot.be/2015/12/cas-on-sunday.html?m=1
leuke challenge vandaag .
Liefs Sarah

Lia zei

Rosina, Rimmie en Colien: welkom bij de 'club' als DT-lid! We gaan zeker van jullie genieten!
De kaart van deze week kunnen jullie vinden op mijn blog: http//liadesignandso.blogspot.com.
Groetjes,
Lia (DT 52WTC)

Crea Jackie zei

Gefeliciteerd nieuwe DT'ers. Dat is een goeie start van het nieuwe jaar.
Er staat weer een kerstkaart op mijn blog te pronken :D

Groetjes,
Crea Jackie.

Suzan zei

Gefeliciteerd Rosina Rimmie en Colien! Een geweldig team erbij!
Ik heb mijn kaartje voor deze week op mijn Blog gezet,
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/2015/12/kerstkaart-week-49.html
Groetjes Suzan

Petra-loves-paper zei

Van harte gefeliciteerd dames dat jullie uitgekozen zijn als nieuw DT lid, we gaan vast veel mooie dingen van jullie zien! Helaas geen washi tape in huis, daarom maar een ander kaartje gemaakt: http://petra-loves-paper.blogspot.nl/2015/12/milton-catching-snowflakes.html?m=1 groetjes Petra

Colien zei

Wat leuk dat ik me bij het DT mag voegen, top! Vond het dit jaar erg inspirerend om aan de wekelijkse uitdaging mee te doen. Rosina en Rimmie ook proficiat, gezellig dat jullie er ook bij zijn :-)
grtz Colien

Irene zei

Proficiat voor de nieuwe designteamleden, dat belooft heel veel leuke kaartjes om ons te inspireren!!
Ik doe vandaag weer mee maar niet aan de challenge.is er helaas niet van gekomen!

xx Irene

Epie zei

Van harte welkom voor de nieuwe teamleden...
Rosina , Rimmie en Colien veel plezier bij 52 weeks to...
Groetjess Epie DT

Nicolette zei

Gefeliciteerd nieuwe Dt leden.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties.
Mijn kaart voor deze week kan je hier vinden.
http://nicoletteskaarten.blogspot.nl/2015/12/kerstkaart-week-49_3.html
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat jullie deze dames erbij krijgen in het dt enne dames gefeliciteerd...:)
Vandaag doet mijn kaart ook weer mee...
http://bolletjelucky.blogspot.nl/2015/12/rood-wit-red-white.html
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Hoi Ik doe ook weer graag mee deze week. Fijn dat er een drietal nieuwe dames bij het team komen. Rosina, Rimmie en Colien gefeliciteerd. Nelleke en Epie jullie kaarten zijn ook weer prachtig. Groeten Trijntje

Rimmie zei

Wat leuk dames dat ik samen met Colien en Rosina ben uitgekozen voor jullie DT!
Gefeliciteerd Rosina en Colien!
Bedankt dames, ik ben er super blij mee!!!

Groetjes

Rimmie

Angelique zei

Gefeliciteerd voor alledrie de dames die gekozen zijn. Dat worden volgend jaar weer prachtige kaarten om te bewonderen.
groetjes Angelique

Rimmie zei

Graag wil ik natuurlijk ook een kaartje voor week 49 plaatsen!
Bij deze: http://butterflykisses83.blogspot.nl/2015/12/kraft-en-wit.html

Groetjes

Rimmie

karin zei

DT dames veel succes ! Mooie kaartjes, maar helaas ik ben niet van de washi-tape en ben bezig met kaartjes te maken voor de komende verjaardagen, een heleboel begin januari.
groetjes,
Karin.

Tineke van der Linden zei

Fijn dat er nieuwe DT leden zijn gevonden. Succes dames!
Ik heb geen washi-tape gebruikt maar wel een kaart op mijn blog: http://tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl/2015/12/wintertijd.html
Groetjes Tineke

ellyscard creatief zei

Ik wil ook graag een kaart plaatsen voor week 49 maar de link is gesloten tot welke datum loopt het precies?

ellyscard creatief zei

Ik wil ook graag een kaart plaatsen voor week 49 maar de link is gesloten tot welke datum loopt het precies?