donderdag 12 november 2015

Kerstkaart week 46 en oproep

De challenge is afgelopen en we hadden toch weer een mooi aantal deelnemers deze keer. 
De winnaar is random gekozen, en krijgt de mooie prijs die Sylvia beschikbaar heeft gesteld. 
De winnaar is: 
De winnaar is Lodia, met deze kaart.... Gefeliciteerd Lodia, je mag contact met ons opnemen via de contactpagina, daar mag je je gegevens in zetten, en deze stuur ik zo snel mogelijk door naar Sylvia...

Deze week mogen Lisbeth en ik weer een kerstkaart laten zien.
Ik heb deze week gekozen voor een kerstkaart van Studio Light. Ook om te laten zien dat je, ook al heb je niet alles in huis voor het maken van kaarten, toch met weinig middelen een paar mooie kaarten kunt versturen.
Dit is mijn voorbeeld voor deze week. Week 46 alweer.
Doen jullie ook weer gezellig mee?

 De belichting van de kaart is niet helemaal goed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Een fijne kerstkaartdonderdag gewenst!
Groetjes, Monique

 ik heb, zoals Monique, ook voor een plaatje gekozen. Het patroon van de kaart kwam ik afgelopen weken verschillende keren tegen. Wat ik prettig vind om mee te werken. het kaartje is recht staand getrokken en op mijn blog, vindt je het ook plat getrokken.
groetjes Lisbeth



Oproep DT leden!!
Wij zijn per 1 januari op zoek naar twee DT-leden, er gaan twee mensen ons team verlaten, jullie zullen van de mensen zelf wel horen wie dat zijn.....Lijkt het jouw leuk ons team te komen versterken? Je bent een keer in de 4-5 weken aan de beurt je kerstkaart te plaatsen op dit blog. Er wordt dan van je verwacht dat je ook bij de deelnemers een reactie achter laat....Verder vinden we het heel fijn als de challenge begint op de laatste donderdag van de maand, dat je daar ook je kerstkaart bij plaatst op dit blog. We werken volgens een schema, een jaarplanning, dus je weet precies voor het hele jaar wanneer je aan de beurt bent. Dit is de enige verplichting die je hebt, je bent vrij om verder iedere week of zo vaak mogelijk mee te doen op je eigen blog... Lijkt het wat?, stuur dan je kaart in, door achter je wekelijkse kerstkaart DT te zetten, en dit ook in je blogbericht vermelden, dan weten wij precies dat je mee wil doen..... Je hebt tot en met 26 november de tijd je aan te melden.....
We zien jullie inzendingen graag komen....Zijn er verder nog vragen, neem gerust contact met ons op, via de contactpagina.

Hartelijke groet, Ingrid en het team 52 WTC.... 




12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen,
Gefeliciteerd aan de winnares,het is ook een prachtige kaart.
Ook de voorbeelden mogen er weer zijn!
Mijn kaartje van deze week staat gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Je@net zei

Gefeliciteerd, Lodia.
En ook vandaag weer mooie voorbeeldkaarten! Mijn kaartje heb ik zojuist ook geplaatst.

Margo zei

Wat een mooie voorbeeldkaarten dames !
Ik ga deze namiddag mijn kaart plaatsen en linken !
Groetjes
Margo

karin zei

Mooie kaartjes dames !
Ik heb ook weer een kerstkaartje geplaatst met een nieuwe set van Beccy.
groetjes,
Karin

José zei

Mooie kaarten weer dames, ja met die plaatjes van Studio Light kun je snel prachtige kaarten maken.
Ik heb deze week ook weer meegedaan en mijn kaart gelinkt

Gina zei

Hallo iedereen! De postbode bracht de redding om mijn kaartje af te werken- haha! Net gelinkt! Groetjes, Gina

Ghea zei

Lodia van harte gefeliciteerd, en tevens wil ik graag een
kansje wagen naat DT lid.
Liefs Ghea

anneke's creaties zei

gefeliciteerd Lodia, en wat een schitterende voorbeeldkaartjes
mijn kaartje staat er ook weer bij

groetjes anneke

Unknown zei

Gefeliciteerd Lodia , complimenten voor de
mooie voorbeeld kaarten hier geplaatst , SUPER !!
Gelukt m.n kaart staat er tussen , per ongeluk 2 x :(
Word steeds beter in Windows 10 ,gewoon doorgaan ;)

Wies zei

Lodia van harte gefeliciteerd! Mooie voorbeeldkaarten Monique en Lisbeth.
Groetjes, Wies

Ellen zei

Ik kan mijn eventuele bijdrage niet plaatsen en dus ook niet aangeven dat ik geïnteresseerd ben om een bijdrage te gaan leveren binnen het team. Kan toch tot en met 26 november? Nou ja, ik kijk later nog wel een keer. En anders nodig ik jullie van harte uit een kijkje te nemen op mijn blog :)

groetjes, Ellen

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Gefeliciteerd Lodia, super mooie voorbeeldkaarten , proficiat
gr Emma