donderdag 5 november 2015

Kerstkaart week 45 en oproep

Hebben jullie onze nieuwe blog layout al gezien? 

Deze week doen we nog mee met de uitdaging van Sylvia en dat was: gebruik traditionele kleuren zoals rood,groen en goud.
Hier mijn bijdrage.
Veel rood en goud en een klein beetje groen.
                                               Groetjes Marijke.


Epie zal op het einde van de ochtend haar kaart plaatsen. Kom je straks nog even kijken naar haar kaart? 


Hier mijn bijdrage voor kerst week......45.  Met rood groen bruin en goud.
http://cards-by-epie.blogspot.nl/

Doe je niet mee aan de challenge dan mag je je link van je blog hieronder neer zetten in een reactie. En wij komen ook even bij je langs. 
Verder hebben we nog een nieuwtje te vertellen, lees SVP het onderstaande bericht!


Wij zijn per 1 januari op zoek naar twee DT-leden, er gaan twee mensen ons team verlaten, jullie zullen van de mensen zelf wel horen wie dat zijn.....Lijkt het jou leuk ons team te komen versterken? Je bent een keer in de 4-5 weken aan de beurt je kerstkaart te plaatsen op dit blog. Er wordt dan van je verwacht dat je ook bij de deelnemers een reactie achter laat....Verder vinden we het heel fijn als de challenge begint op de laatste donderdag van de maand, dat je daar ook je kerstkaart bij plaatst op dit blog. We werken volgens een schema, een jaarplanning, dus je weet precies voor het hele jaar wanneer je aan de beurt bent. Dit is de enige verplichting die je hebt, je bent vrij om verder iedere week of zo vaak mogelijk mee te doen op je eigen blog... Lijkt het wat?, stuur dan je kaart in, door achter je wekelijkse kerstkaart DT te zetten, en dit ook in je blogbericht vermelden, dan weten wij precies dat je mee wil doen..... Je hebt tot en met 26 november de tijd je aan te melden.....
We zien jullie inzendingen graag komen....Zijn er verder nog vragen, neem gerust contact met ons op, via de contactpagina.

Hartelijke groet, Ingrid en het team 52 WTC.... 

Htt

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Oo wat is de blog mooi veranderd zeg,echt heel mooi en duidelijk!
De voorbeeldkaartjes zijn wederom toppie!
Mijn kaart van deze week is de challenge geworden die ik via de link geplaatst heb.
Ben eens uit m'n comfortzone gestapt en ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Freubelgroetjes, Wilma

Margo zei

Wat een gezellige kerstLO hebben jullie ! Ik doe mee aan de challenge ! Het is me gelukt !!!! Mijn linkje is geplaatst ! jullie voorbeeldkaartjes zijn weer erg leuk !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Blog ziet er mooi uit, dames. Toppie. Evenals de voorbeeldkaarten!
Mijn kaartje voor de challenge had ik al geplaatst, dus deze week weer een nieuw kaartje op mijn blog:
http://jeanettiemessen.blogspot.nl/2015/11/merry-christmas-chocolademoussetaartje.html

Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
het blog ziet er prachtig uit, mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
Ik heb ook weer een kerstkaart gemaakt
http://dekaartenvanonsmam.blogspot.nl/2015/11/snowflakes-en-60-jaar.html
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Hoi Ik heb ook weer een kaart gemaakt voor deze week in niet traditionele kerstkleuren http://trijntjeskaarten.blogspot.nl/2015/11/kerstkaart-week-45.html Wat hebben jullie een prachtig blog in deze kleuren. Super. Ps de kaart van vorige wek zet ik nog bij de uitdaging.Groeten Trijntje,

lenywim35 zei

Niets in traditionele kleuren dit keer. Dat had ik zaterdag al gedaan.
En wat die DT betreft, als je mij kan gebruiken, ben ik er wel in voor. gr leny w

Anoniem zei

Leuk die verandering op het blog, ziet er feestelijk uit...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke frisse uitstraling heeft het blog gekregen...top.
Ik heb mijn link bij de uitdaging geplaatst, ik waag weer eens een kansje...
Lieve groetjes Miranda

Lia zei

Mijn kaart is vorige week al geplaatst, maar hier kun je een andere bekijken.
Veel plezier met de challenge en succes allemaal!
Lia xx
http://liadesignandso.blogspot.nl/2015/11/lets-light-up-christmas.html

Tineke van der Linden zei

Wel een kerstkaart vandaag maar niet in de traditionele kerstkleuren. Hier is tie te zien: http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl/2015/11/sneeuwvolkjes-dwarrelen.html
Mooie kaarten hebben jullie geplaatst!
Groetjes Tineke

Crea Jackie zei

De nieuwe Lay-out ziet er heel leuk uit. Past goed bij de kerst. Ik ben deze week ook weer van de partij.
http://creajackieoudhoff.blogspot.nl/2015/11/kerstkaart-week-45.html

anneke's creaties zei

wat een mooie lay-out voor jullie blog, ziet er geweldig uit, mooie frisse uitstraling,
en wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
mijn kaart voor de challenge had ik zondag al geplaatst
en voor deze week heb ik ook weer een bijdrage
http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/2015/11/52-weeks-to-christmas_5.html

groetjes anneke

karin zei

Een hele leuke lay-out van het blog en prachtig voorbeeldkaartjes.. Ik heb deze week ook weer een kaartje geplaatst :
http://mijncreahoekje.blogspot.nl/2015/11/kerststal.html
Een echt traditioneel kaartje. DT lid lijkt we wel leuk, alleen vanaf maart tot juli heb ik soms weinig tijd ivm de atletiek.
Mijn kaartje voor de Challenge staat in de zijbalk.
groetjes,
Karin.

Suzan zei

Ik heb mijn kaartje voor deze week ook op mijn Blog gezet;
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/2015/11/kerstkaart-week-45-ienieminie-kaartjes.html
Groetjes Suzan

Wil Frutsel zei

Hoi Dames, wat hebben jullie een vrolijk gezellig en kleurrijk nieuw blog-aanzicht, leuk hoor!!
Mooie voorbeeldkaarten dames!!
xx Wilma

Wybrich zei

Wat is het blog mooi geworden!! Echt een kerstblog!
Leuke kaartjes hebben jullie gemaakt.
Mijn kaart staat hier:
http://wybrich.blogspot.nl/2015/11/seasons-greetings.html

José zei

Leuk blog jasje hebben jullie aan!
Jullie voorbeeld kaarten zien er weer heel mooi uit.
Ik heb ook weer meegedaan

Gina zei

Yoehoe! Ik ben er ook nog! Heb mijn weekkaartje net gepost! http://freubel69.blogspot.be/2015/11/52-weeks-week-45.html
Tevens mijn 'officiële kandidatuur' :) ingediend om mogelijks DT-lid te worden!
Jullie nieuwe jas is trouwens schitterend! Helemaal Kerst! Groetjes, Gina

Irene zei

Wat een gaaf jasje, op en top Kerst!! Leuke voorbeelden en helaas geen bijdrage van mij vandaag!

xx Irene

Cards made by Patricia zei

Leuke layout van het blog. Mijn kaart voor deze week heb ik net geplaatst. Helaas kan hij niet meedoen met de challenge , heb nl zilver gebruikt i.p.v. goud.

http://cardsmadebyp.blogspot.nl/2015/11/kerstpost.html

Groetjes,
Patricia

Wies zei

Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten. Mooie nieuwe aankleding van het blog!
Groetjes, Wies