donderdag 25 juni 2015

Kerstkaart week 26 en Challenge

Vandaag mag ik een opdracht verzinnen voor de http://52weekstochristmas.blogspot.com en misschien ga ik het je niet echt makkelijk maken. Ik zou nl. graag kaarten zien met een opening (passe partout) erin. Maar je mag ook een schudkaart maken, want daar zit immers ook een opening in! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie uitwerkingen hiervan. Er wordt natuurlijk ook weer een prijs beschikbaar gesteld die per random gekozen zal worden. Iedereen heeft dus kans!


De cirkels in mijn kaart zijn gestanst met mallen van Nellie Snellen, het dessinpapier (ook de kerstman!), de ronde stempel rechtsboven en de bloemen zijn van Bo Bunny, de dennentakjes en hulstblaadjes zijn van Leane Creatief.
Hieronder zie je de open kaart en de binnenkant. Op deze manier kun je dus ook een heel grote afbeelding op je kaart verwerken.
Groetjes, Lia. 


Hallo,
Vandaag begint weer een nieuwe challenge met het thema: Kaart met passe-partout, opening of schudkaart. Vandaag mag ik met Lia laten zien wat wij er van gemaakt hebben. 


Ik heb er een passe-partout kaart van gemaakt. Hopelijk weten jullie er ook wat leuks van te maken!
Groetjes, Janine

De onderstaande prijs kunnen jullie winnen. Vanaf morgen kan je je link weer plaatsen in de sidebar van het blog. Vandaag is alleen de onderstaande link geldig, voor de wekelijkse kerstkaart. 





De DT-leden hebben ook voorbeeld kaarten gemaakt. Kijk je mee?
                                                           Een voorbeeld kaart van Lil



Voorbeeld van Marijke



Voobeeld van Ingrid. 



Voorbeeld van Monique (Crealoetje)



Voorbeeld van Bep




Binnenkant kaart 


Voorbeeld van Epie 



Voorbeeld van Sylvia

Hieronder kun je je wekelijkse kaart linken. Vanaf morgen kun je de kaart voor de challenge linken.









10 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een leuke opdracht en mooie voorbeelden.
Helaas kan ik deze week ook niet bijdragen,lig nog in de lappenmand.
Freubelgroetjes, Wilma

Je@net zei

Leuke uitdaging en wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
Mijn wekelijkse kaartje is gepost, nu aan de slag met de uitdaging!

Anita van Merode zei

Mooie voorbeelden zijn er gemaakt voor de leuke uitdaging, het gaat me alleen helaas niet lukken om mee te doen.
Groetjes Anita

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
ik ga proberen om volgende week ook weer mee te doen
voor vandaag staat mijn kaartje er weer bij

groetjes anneke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw...mooie voorbeeldkaarten...voor vandaag staat m'n kaartje geplaatst. Nu eerst van het zonnetje genieten...eindelijk ;p
Lieve groetjes Miranda

Wil Frutsel zei

Schitternde voorbeeldkaarten weer lady's, helemaal supersss!!
xx Wilma

Misseke zei

Prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt Dames - stuk voor stuk helemaal toppie!
Mijn kerstkaartje is ook weer geplaatst.
Groetjes,
Misseke

Gina zei

Mooie voorbeeldkaarten! Mijn kaartje voor deze week volgt nog. Ligt klaar maar moet nog een foto maken... Jullie zien het nog wel langskomen :) Groetjes, Gina

Wies zei

Mooie voorbeeldkaarten en leuke challenge.
Groetjes, Wies

José zei

Mooie voorbeeld kaarten dames, ook een leuke uitdaging